Tekst łatwy do czytania (ETR)

Sfinansowano z projektu pn. „Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez Gminę Brzozie dla osób ze szczególnymi potrzebami” w ramach przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z Działania 2.18. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Tytuł |
Opis |
| Nazwa urzędu | Urząd Gminy Brzozie |
| Zdjęcie urzędu | ![]() |
|
Czym się zajmujemy |
W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej działalności, wyrobić dowód osobisty, zgłosić, gdy urodzi się dziecko. To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia. W urzędzie zapłacisz podatki. To tutaj dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa. Urząd zajmuje się też drogami. Ochrona środowiska, segregowanie śmieci i zieleń na terenie gminy to także rzeczy, za które odpowiada urząd. Zajmuje się planowaniem przestrzeni. W budynku urzędu mieści się również Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. |
| Wójt | Danuta Kędziorska-Cieszyńska |
| Zdjęcie wójta | ![]() |
| Opis wójta | Pani Danuta Kędziorska-Cieszyńska jest szefową Urzędu Gminy Brzozie. Jest Ona wybrana przez ludzi, którzy żyją w tym miejscu. Jej praca polega na zarządzaniu Urzędem Gminy i robieniu rzeczy, które pomogą ludziom w gminie. Pani Wójt jest bardzo zaangażowana w rozwój i ulepszanie życia w gminie. Jako Wójt, reprezentuje gminę na zewnątrz i ma dużo ważnych zadań do wykonania w życiu gminy. |
| Kontakt z pracownikami urzędu oraz Jak załatwić swoje sprawy |
Godziny pracy:
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 56 49 12 910. Możesz też wysłać e-mail na adres: ug.brzozie@brzozie.pl Aby załatwić sprawy w Urzędzie osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:
Urząd Gminy Brzozie
Sekretariat to miejsce, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w urzędzie.
ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto na ePUAP.
|
| Zdjęcie biura obsługi interesanta (sekretariat) | |
| Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych |
Urząd Gminy robi wszystko, żeby osoby niepełnosprawne czuły się tam komfortowo. Mają one do dyspozycji udogodnienia, które ułatwiają im załatwianie spraw. Dzięki temu mogą czuć się tam mile widziane i mają równy dostęp do informacji i usług. |
|
Jeśli potrzebujesz pomocy w załatwieniu swoich spraw, możesz wezwać pracownika urzędu za pomocą dzwonka. Dzwonek znajduje się przy drzwiach wejściowych do urzędu. |
![]() |
|
Przed wejściem do urzędu znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.
|
![]() |
|
Do urzędu można wejść z psem stróżującym.
|
![]() |
| Schody w urzędzie są odpowiednio oznaczone. |
![]() |
| W urzędzie wyznaczono stanowisko komputerowe dla osób z problemami wzroku. |
![]() |
| Posiadamy pętlę indukcyjną dla osób niedosłyszących |
![]() |
| W urzędzie znajduje się krzesło ewakuacyjne dla osób niepełnosprawnych |
![]() |
|
Jeśli przyjedziesz do nas autem zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu. Miejsce parkingowe znajdziesz po lewej stronie budynku urzędu. Miejsce parkingowe jest oznakowane i pomalowane kolorem niebieskim z białym symbolem niepełnosprawności. |
![]() |
| W urzędzie gminy można skorzystać z lupy elektronicznej |
![]() |
|
|
|












